Адміністративні послуги

Спрощений доступ до адміністративних послуг здійснюється у відділеннях «Укрпошти»

Підвищення якості адміністративних послуг - це одне з першочергових завдань, яке ставить перед органами влади Президент України. Для цього в області створена система дозвільних та інформаційно-ресурсних центрів, які надають послуги якісно, своєчасно та зручно для людей.

Житомирська дирекція УДППЗ «Укрпошта» повідомляє, що відтепер відділення поштового зв’язку забезпечуватимуть спрощений доступ до адміністративних послуг. Завітавши до відділення пошти або навіть звернувшись до листоноші, громадяни можуть відправити заяву та пакет документів для: 

- призначення та виплати житлових субсидій; 

- видачі довідки про доходи (розмір пенсії);

- державної реєстрації фізичних та юридичних осіб; 

- внесення до ЄДР юридичних та фізичних осіб-підприємців та видачі довідки з ЄДР. 

Компетентний співробітник пошти допоможе заповнити всі необхідні бланки заяв, ознайомить з правилами та порядком оформлення. Замовлений документ за бажанням можна отримати у відділенні поштового зв’язку, або листоноша занесе його додому в разі отримання такої заявки. 

За повідомленням Житомирської дирекції УДППЗ «Укрпошта»

Структурні підрозділи райдержадміністрації надають наступні адміністративні послуги:

-         відділ містобудування та архітектури:

-         надання висновку по розгляду проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок суб’єктам господарювання;

-         видача будівельного паспорту забудови земельної ділянки.

-         відділ сім’ї, молоді та спорту:

-         підготовка клопотання про присвоєння почесного звання «Мати-героїня»;

-         видача посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім’ї;

-         підготовки та подача документів на присвоєння почесного звання України «Мати-героїня»;

-         надання другої категорії дитячо-юнацьким спортивним школам;

-         надання путівок на оздоровлення та відпочинок дітей пільгових категорій.

-         реєстрація заяв про факти насильства в сім’ї.

-         відділ освіти:

-         надання дозволу на організацію індивідуального навчання дітей з особливими освітніми потребами;

-         надання дозволу на отримання освіти екстерном;

-         надання цільових направлень на навчання до педагогічних вищих навчальних закладів всіх категорій випускникам загальноосвітніх навчальних закладів району;

-         реєстрація учасників зовнішнього незалежного оцінювання;

-         видача свідоцтв про базову та атестатів про повну загальну середню освіту відповідно випускникам 9 та 11 класів;

-         атестаційна експертиза загальноосвітніх навчальних закладів;

-         атестація педагогічних працівників.

-         управління праці та соціального захисту населення:

-         здійснення видачі довідок про отримання (неотримання) допомоги;

-         здійснення повідомної реєстрації колективних договорів;

-         здійснення оформлення і видачі посвідчень особам, які одержують державну соціальну допомогу;

-         здійснення оформлення і видачі посвідчень жертвам нацистських переслідувань;

-         здійснення оформлення і видачі посвідчень ветеранам праці;

-         здійснення оформлення і видачі посвідчень ветеранам війни;

-         видачі направлень на виготовлення протезних виробів;

-         збір документів для оформлення посвідчення "учасник ліквідації наслідків аварії на чаес" і "потерпілий від чорнобильської катастрофи", постраждалим і учасникам                   ліквідації наслідків аварії на чаес, а також дружині(чоловікові) або опікунові дітей померлого та дублікатів зазначених посвідчень;

-         видачі листів талонів на право одержання проїзних документів (квитків) із 50-відсотковою знижкою їх вартості;

-         сприяння працевлаштування інвалідів, одержанню ними освіти, придбанню необхідної кваліфікації, матеріально-побутовому обслуговуванню, санаторно-курортному                лікуванню інвалідів, ветеранів війни й праці, осіб, що постраждали в результаті чорнобильської катастрофи.

-         служба у справах дітей:

-         видача направлення до  дитячої установи для знайомства та установлення контакту з дитиною - сиротою або дитиною, позбавленою батьківського піклування;

-         видача висновку про доцільність створення прийомної сім'ї, дитячого будинку сімейного типу;

-         видача висновку про доцільність бути опікуном, піклувальником  над дитиною-сиротою, дитиною, позбавленою батьківського піклування;

-         підтвердження статусу дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування;

-         захист житлових та майнових прав дітей;

-         видача висновку про доцільність позбавлення батьківських прав або   відібрання дітей у батьків без позбавлення їх батьківських прав;

-         видача висновку про доцільність повернення дитини батькам, опікуну, піклувальнику, до державного закладу;

-         вирішення спору між батьками щодо участі у вихованні дитини;

-         надання  витягу з обліково-статистичної картки дитини ;

-          надання висновку про можливість заявників бути усиновлювачами, або довідки про продовження терміну його дії;

-          видача письмового висновку про визначення місця проживання дитини;

-          видача висновку про доцільність усиновлення.

 

Більш детальна інформація розміщена на сайтах вищевказаних служб.