Центр надання адміністративних послуг

 

 Міністерство економічного розвитку  і торгівлі України

Державна регуляторна служба України 

Закон України "Про адміністративні послуги"  Верховна Рада України; Закон від 06.09.2012 № 5203-VI

_________

Реєструємося підприємцями  за допомогою електронного сервісу!!!

Електронні сервіси он-лайн Міністерство юстиції України_

_____________________________

Державна архітектурно-будівельна інспекція 
України

Електронні адміністративні послуги

_______________________________

Міністерство екології та природних ресурсів України

Реєстрація декларації про відходи

______________________________

«Замовлення через мережу Інтернет Витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку»

http://map.land.gov.ua

Інструкція замовлення

     За довідками звертатись за тел. 0 (4148) 4-25-23 Відділ Держгеокадастру в Овруцькому районі.

______________________

З метою забезпечення вимог Закону України "Про адміністративні послуги" та підвищення якості надання адміністративних послуг в районі функціонує Центр надання адміністративних послуг Овруцької  районної державної адміністрації Житомирської області. 

Центр розташований на І поверсі адміністративного будинку Овруцької районної ради. 

В наявності під’їздні шляхи до приміщення, безкоштовні стоянки для автомобілів до 20 місць,  поряд розташована авто зупинка до 150-200 метрів від приміщення де розташований центр.

В  приміщення існує пандус, в разі необхідності використовувати кнопку виклику чергового.

За довідками звертатись за тел.: (04148) 4-25-18

АДРЕСА ЦЕНТРУ

11101 Житомирська область Овруцький район місто Овруч

вулиця Тараса Шевченка будинок 31

 е-mail: cnapovruch@ukr.net

Начальник центру надання адміністративних послуг - Мошківський Олег Миколайович

Адміністратори центру

Гаврилюк Олена Петрівна

 Драгомищенко Світлана Леонідівна

Харчук Олена Іванівна

Жолудь Тамара Володимирівна

_______

в центрі надання адміністративних послуг 

в каб.№117,118  проводиться прийом

з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб підприємців та громадських формувань

________

в каб.114 здійснюється прийом громадян з питань:

державної реєстрації прав нерухомості  та

 з паспортних питань  ( вклейка фото 25 та 45років, реєстрація місця проживання по місту)

з земельних питань  - каб.114-а

_____________________

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ДІЯЛЬНІСТЬ

ЦЕНТРУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

ОВРУЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Основним завданням центру є:

1. Організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень.

2. Спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання.

3. Надання суб’єктам звернень вичерпної інформації та консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг.

4. Прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, їх реєстрація та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання.

5. Видача або забезпечення направлення через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг.

6. Організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами надання адміністративних послуг.

7. Здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень.

 

Основні принципи роботи:

1. Орієнтація на суб'єкта звернення. 

2. Відкритість, прозорість та зрозумілість процедур.

3. Запобігання корупційних дій, ліквідація посередницьких послуг.

4. Забезпечення вільного доступу суб'єктів звернення до інформації про стан розгляду звернень.

5. Оперативність у вирішенні питань.

6. Забезпечення рівності прав всіх суб'єктів звернення.

 

Аналіз регуляторного впливу розпорядження голови Овруцької районної державної адміністрації «Про затвердження Положення про Центр надання адміністративних послуг»

Розпорядження "Про затвердження переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Овруцької районної державної адміністрації Житомирської області"

Про внесення змін та доповнень до розпорядження голови райдержадміністрації від 12.08.2013 року №143 «Про створення центру надання адміністративних послуг»

та затвердження регламенту роботи центру надання адміністративних послуг Овруцької районної державної адміністрації Житомирської області.

 

Про внесення змін до розпорядження голови районної 

державної адміністраії від 09.04.2014 року №59

"Про затвердження Перелікуадміністративних послуг,

що надаються через Центр надання адміністративних

послуг Овруцької районної державної адміністрації

Житомирської області"

 

На підставі Законів України від 06.09.2012 №5203-VI"Про адміністративні

послуги", від 06.09.2005 № 2806-IV "Про дозвільну систему у сфері

господарської діяльності", від 19.05.2011 №3392-VI "Про перелік

документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності”,

відповідно до ст.5,6,13,39 ЗУ "Про місцеві державні адміністрації" та

виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014  

№ 523-р "Деякі питання надання адміністративних послуг органів

виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг"

та з метою запровадження сучасних форм надання адміністративних

послуг, підвищення рівня якості їх надання, створення сприятливих

умов для реалізації фізичним та юридичним особам їх конституційних

прав, свобод і законних інтересів, приведення у відповідність до

чинного законодавства перелік адміністративних послуг, що надаються в

Центрі надання адміністративних послуг Овруцької районної державної

адміністрації Житомирської області:

1. Затвердити зміни до Переліку адміністративних послуг, що надаються через центр

надання адміністративних послуг, затверджений  розпорядженням голови районної

адміністрації від 09.04.2014 року №59 "Про затвердження Переліку адміністративних

послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг Овруцької

районної державної адміністрації Житомирської області", зареєстрований в

Овруцькому районному управлінні юстиції 06.05.2014року за №1/301, що додаються.

2. Розпорядження набуває чинності з моменту його державної реєстрації, але не

раніше офіційного опублікування у засобах масової інформації, крім пунктів 1—8,

11—21, 25—30, які набирають чинності з 1 жовтня 2014 р., і пунктів 9, 10, 22, 23,

31—42, які набирають чинності з 1 січня 2015 року.

_______

На адресу райдержадміністрації від Держкомпідприємництва надійшло рішення №207-Т від 25.03.2014року про погодження проекту регуляторного акта

 

 

 

ГРАФІК  РОБОТИ
Прийом у центрі:

понеділок, середа, п’ятниця, субота з 8-00 години до 15-00 години.

вівторок та четвер з 8-00 години до 20-00 години.

Центр працює без перерви на обід

Вихідні: неділя та святкові дні

Про затвердження Порядку реєстрації місця проживання та місця перебування фізичних осіб в Україні та [...]
МВС України; Наказ, Порядок, Картка [...] від 22.11.2012 № 1077

Про затвердження Порядку оформлення і видачі паспорта громадянина України
МВС України; Наказ, Порядок, Заява [...] від 13.04.2012 № 320

Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців
Верховна Рада України; Закон від 15.05.2003 № 755-IV

Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
Верховна Рада України; Закон від 01.07.2004 № 1952-IV

Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні
Верховна Рада України; Закон від 16.12.1993 № 3721-XII