Новини ЦНАП

 

Державна архітектурно-будівельна інспекція України Електронні адміністративні послуги

(оформлення декларацій на  будівництво)

________________________

«Замовлення Витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку»

http://map.land.gov.ua.  Інструкція замовлення

     За довідками звертатись за тел. 0 (4148) 4-25-23 Відділ Держгеокадастру в Овруцькому районі.

 

____

 

Отримай довідку та витяг або зареєструйся

підприємцем  за допомогою електронного сервісу!!!

 

(спробуй самостійно без відвідувань кабінетів)

________

Міністерство екології та природних ресурсів України

Реєстрація декларації про відходи 

_______

На сайті міграційної служби запущено сервіс перевірки стану оформлення паспорта-картки

Повідомлення!!!

На території району з 21 березня поточного року запроваджено через Овруцький районний сектор Державної міграційної служби України  - оформлення та видачу паспорта громадянина України для виїзду за кордон та паспорту громадянина України у формі айді картки. 

( ІІ-й поверх приміщення центрального поштового відділення м.Овруч)

 перевір стан оформлення (паспорту айді картки) або ж його готовність до видачі

Сервіс доступний за посиланням: http://dmsu.gov.ua/perevirkastanu.php

____________________________

 

 У Житомирі відбувся семінар на тему електронних послуг у сфері містобудівної діяльності

Тепер зареєструвати дозвільні документи про початок виконання будівельних робіт можна онлайн.

Державна архітектурно-будівельна інспекція України Електронні адміністративні послуги

Всього в Україні вже надано 2 тис. 407 електронних послуг / Житомирська ОДА

У Житомирі в облдержадміністрації відбувся семінар, присвячений темі електронних послуг у сфері містобудівної діяльності. Відтепер зареєструвати дозвільні документи про початок виконання будівельних робіт можна онлайн. Про це говорили  у Житомирі на семінарі «Презентація та обговорення електронних послуг» за участю заступника голови – керівника апарату Житомирської облдержадміністрації Олексія Ясюнецького. «При електронному урядуванні мінімізується вплив чиновника, спрощується процедура для людей. Не потрібно стояти у чергах та збирати купу довідок. Це абсолютно новий та якісний рівень обслуговування громадян», – сказав Ясюнецький. Ніхто з учасників семінару ще жодного разу не скористалися даною електронною послугою, тому всі мали змогу дізнатися якомога більше про те, як і де це зробити.  На сайті Житомирської ОДА можна дізнатися, як саме отримати електронну послугу у сфері містобудівної діяльності. Загалом, в Україні вже надано 2 тис. 407 електронних послуг. Електронне урядування – якісно новий рівень обслуговування громадян та бізнесу, продиктований вимогами сьогодення. е-послуги – швидкі й зручні, доступні 24 години на добу та усувають корупційні ризики у процедурах. Електронні форми документів з автоматичною перевіркою та підказками мінімізують ризик допущення помилок при їх заповненні.                                                                                                                                                                                                                         (20.07.2017)              
_________

Звіт  2016

За 2016 рік було надано фізичним та юридичним особам адміністративних послуг (прийнято та видано громадянам результатів звернень) – 5974, в тому числі результатів адмін. послуг соціального напрямку  – 609, реєстрація прав нерухомості 3270.  Протягом року за консультаціями до адмін..центру звернулось – 4311 чоловік.

За 2016рік адміністраторами прийнято та оформлено, видано громадянам результатів адмін. Послуг з паспортних питань – 2095 з них реєстрація місця проживання 358.

Всього звернень до ЦНАП в 2016році – 10285.

Не здійснюється прийом громадян в адмін. Центрі з наступних  паспортних питань, а саме пункти розпорядження Кабінету Міністрів України від 26 травня 2014 року №523-р:

- пункт 22 - Оформлення та видача або обмін паспорта громадянина України для виїзду за кордон (у тому числі термінове оформлення айді картки)

- пункт23 - Оформлення та видача проїзного документа дитини

так як відсутні кошти на придбання необхідного обладнання для оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон та проїзного документа дитини. Для того щоб нестворювалась напружена ситуація в районі з оформлення айді карток (паспортів)  на адресу ДМС України був надісланий лист щодо забезпечення районного ДМС необхідним обладнанням.

В адмін.центрі на сьогодні повністю здійснюється прийому документів для надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень і видачі оформлених результатів.

______________________________________

Працівники  Центру надання адміністративних послуг пройшли

навчання в  Управлінні ДМС України в Житомирській області

Керівництвом обласного Управління ДМС спільно з Департаментом  економічного розвитку, торгівлі та міжнародного співробітництва Житомирської облдержадміністрації з ініційовано проведення 26 вересня навчально-методичного семінару з керівниками територіальних Центрів надання адміністративних послуг для населення.

Передувало даному заходу прийняття Верховною Радою України 14 липня 2016 року важливого і знакового для українських громадян Закону  № 1474 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, спрямованих на лібералізацію Європейським Союзом візового режиму для України», яким визначено оформлення паспортів громадянина України у формі id-картки всім категоріям громадян з 1 жовтня цього року.

Повноваження щодо прийому заяв та видачі документів після набрання чинності законом надаються, як підрозділам міграційної служби, так і Центрам надання адміністративних послуг, які після закупівлі обладнання зможуть поступово стати основним фронт-офісом з оформлення документів.

З використанням мультимедійних засобів фаховими та кваліфікованими працівниками міграційної служби в області змодельовані відповідні алгоритми дій, розглянуті проблемні питання. Практичний навчальний тренінг для керівників територіальних ЦНАПів щодо оформлення та видачі паспорта громадянина України у формі id-картки та паспорта громадянина України для виїзду за кордон пройшов на базі Богунського районного відділу УДМС.

По завершенню навчально-методичного семінару прийняті відповідні заліки.

__________________________________________

Для підприємців району.

В зв'язку з євроінтеграцією, Урядом України було проведено ряд реформ і утворено Держпродспоживслужбу (Державну Службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів). В Овруцькому районі Управління Держпродспоживслужби розпочало свою роботу з травня 2016 року. Управління Держпродспоживслужби в Овруцькому районі інформує про те, що відповідно вимог ст. 25 Закону України " Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", п. 1.3 Порядку проведення державної реєстрації потужностей затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 всі оператори ринку, підприємці, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, це стосується:

- закладів громадського харчування;

- закладів роздрібної торгівлі харчовими продуктами, напоями тощо;

- підприємців, чия діяльність пов'язана з обігом харчових продуктів (виробництво, зберігання, транспортування та реалізація);

- фермерів, які мають бажання постачати свою продукцію на переробні підприємства та/або реалізовувати її самостійно;

- фермерів, що займаються виробництвом меду (пасіки);

- підприємців, які займаються розведенням, виловом та реалізацією риби

зобов'язані пройти процес державної реєстрації у територіальному компетентному органі, а саме:

звернутися з відповідним бланком за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку про державну реєстрацію оператора ринку харчових продуктів до Управління Держпродспоживслужби в Овруцькому районі, розташованого за адресою м.Овруч, вул..Житомирська,33А. Одночасно з прийняттям рішення про державну реєстрацію управління Держпродспоживслужби в Овруцькому районі присвоює потужності особистий реєстраційний номер, який заноситься до Реєстру.

Державна реєстрація потужності здійснюється безоплатно!

Управління Держпродспоживслужби в Овруцькому районі просить операторів ринку харчових продуктів подати відповідні заяви щодо державної реєстрації потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів.

За невиконання вимог чинного законодавства, до операторів ринку будуть застосовуватись міри впливу згідно чинного законодавства (притягнення до адміністративної відповідальності, призупинення діяльності оператора ринку).

В.о. начальника Держпродспоживслужби в Овруцькому районі В.І.Каплюк

______________________________________________

Аналіз роботи центру показує, що станом на 01.07.2016року через адмін. центр надається 76 адміністративних послуг:

·  9 послуг соціального напрямку(посвідчення дітей з багатодітних сімей,  посвідчення ветеран праці  і т.д.

·  7 послуг державної міграційної служби з паспортних питань – це оформлення паспорта вперше, вклеювання фото в 25 та 45 років

·   21 послуга державної реєстраційної бізнесу та прав нерухості

·   2 - реєстрація місця проживання (прописка, виписка)  по місту Овруч

за І півріччя 2016 року 

адміністраторами центру було надано фізичним та юридичним особам адміністративних послуг (отримання результату звернення) - 2132, в тому числі результатів адмін. послуг з паспортних питань - 1310, соціального напрямку  – 424, з питань державної реєстрації прав нерухомості – 398.  Протягом звітного періоду за консультаціями до адмін..центру звернулось – 2196 чоловік  . Всього звернень до ЦНАП – 4328. За відповідний період було оформлено та видано 11 документів дозвільного характеру. 

Від  діяльності ЦНАП та реєстраційного  сектору ОвруцькоЇ РДА з 01.05.2016року - до районного бюджету надійшло більше   61 тис.грн. адміністративного збору.

01-07-2016 Центр надання адміністративних послуг інформує.

Відбувся семінар на тему:«Діяльність ЦНАП, як інтегрованого офісу та децентралізація повноважень з надання адміністративних послуг».   30 червня 2016 року у конференц-залі Житомирського державного університету імені Івана Франка департаментом економічного розвитку, торгівлі та міжнародного співробітництва облдержадміністрації  проведено семінар за участю ГО «Центр політико-правових реформ» (м. Київ) та «Центр досліджень місцевого самоврядування» (м. Львів) на тему: «Діяльність ЦНАП, як інтегрованого офісу та децентралізація повноважень з надання адміністративних послуг».

У семінарі прийняли участь представники центрів надання адміністративних послуг районів та міст області, об’єднаних територіальних громад, а також установ, які є суб’єктами надання адміністративних послуг.

Під час обговорення директор департаменту економічного розвитку, торгівлі та міжнародного співробітництва облдержадміністрації Олексій Шатило зазначив, що семінар організовано у зв’язку з введенням в дію в поточному році нових законодавчих актів, які стосуються децентралізації повноважень з надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації.

У зв’язку з цим надзвичайно важливим є можливість обговорити на семінарі практичні питання роботи центрів надання адміністративних послуг, обмінятись досвідом та знайти шляхи вдосконалення їх роботи, що сприятиме підвищенню якості надання адмінпослуг, утворенню ефективних та прозорих умов їх отримання для споживачів адміністративних послуг.

На семінарі виступили заступник голови правління Центру досліджень місцевого самоврядування Ігор Бригілевич, заступник голови правління Центру політико-правових реформ Віктор Тимощук, радник Луцького міського голови Роман Матвійчук, директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг» м. Луцьк Лариса Карпик.

Учасники семінару обмінялись досвідом роботи центрів надання адміністративних послуг, поставили практичні запитання щодо вдосконалення їх роботи, напрацювали рекомендації та пропозиції для центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування.

Захід відбувся за фінансової підтримки Фонду Фрідріха Наумана (Німеччина).

 

23-06-2016 Центр надання адміністративних послуг інформує

Зубко: Система ЦНАПів має діяти по всій Україні до кінця 2016 року

Зубко: Система ЦНАПів має діяти по всій Україні до кінця 2016 року

Відкриття системи ЦНАПів по всій Україні до кінця 2016 року – один з головних пріоритетів Мінрегіону.

Про це заявив міністр регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Геннадій Зубко, передає Урядовий портал.

Геннадій Зубко зазначив, що ЦНАП – один з дієвих інструментів реформи децентралізації, яку впроваджує Мінрегіон. «Відкриття та робота ЦНАПів – це та реформа, яку реально відчувають люди. І та реформа, з якою стикається постійно ледь не кожен українець. Реформи в Україні починаються зі зміни взаємовідносин між державою та громадянином. Коли громадянин стане клієнтом, а держава виконавцем – тоді ми побудуємо Європу в Україні. ЦНАП – це реальне забезпечення прозорості, відкритості та зрозумілості дій влади у сфері надання адміністративних послуг, виконання стандартних, спрощених схем «руху» до бажаного результату. Крім того, надання адміністративних послуг – це додаткові кошти, якими наповнюватимуться місцеві бюджети», – зазначив Геннадій Зубко.

Він повідомив, що типові проекти ЦНАПів для впровадження у територіальних громадах були напрацьовані Мінрегіоном спільно з експертами проекту німецького товариства міжнародного співробітництва (GIZ). «Сьогодні таких центрів працює понад 600. Відкриття системи ЦНАПів по всій Україні до кінця 2016 року – один з головних пріоритетів Мінрегіону в рамках реформи децентралізації», – наголосив міністр. Джерело: www.zik.ua

 

02.06.2016 15:36

 Навчально-методичний семінар з питань реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання фізичної особи2 червня відбувся навчально-методичний семінар з представниками виконавчих органів сільських, селищних та міських рад, що здійснюють реєстрацію, зняття з реєстрації місця проживання фізичної особи.
 Семінар організований управлінням міграційної служби України в Житомирській області, за участі начальника управління Олександра Радько, фахівців управління, представників Житомирської обласної державної адміністрації, начальника Коростенського районного сектору УДМС Петра Сергієнка та працівників сектору. Семінар проводився для представників сільських рад Коростенського, Лугинського, Овруцького, Олевського, Ємільчинського, Народицького, Володарськ-Волинського районів.

Розглядалися питання реєстрації та зняття з реєстрації фізичних осіб в контексті зміни законодавства та створення єдиного державного демографічного  реєстру . Фахівці управління ДМС України в Житомирській області повідомили про нововведення в законодавстві, відповіли на багато чисельні запитання.

Начальник управління зазначив, що вже відбувається перехід до «електронної» України, і з часом всі процедури по реєстрації місця проживання та перебування будуть проводитися в електронному вигляді, та , що єдиний державний демографічний реєстр складний з великим ступенем захисту, що має забезпечити безпеку особистих даних громадян.

27-04-2016 Центр надання адміністративних послуг інформує
Центру надання адміністративних послуг інформує

Відповідно Закону України «Про Державний бюджет України на 2016 рік» розмір мінімальної заробітної плати з 01.05.2016 становить - 1450 гривень.

У зв’язки з чим, адміністративний збір з 01.05.2016 зареєстрацію, зняття з реєстрації місця проживання сплачується у розмірі:

- у разі звернення особи протягом тридцяти календарних днів після зняття з реєстрації місця проживання – у розмірі 0,0085 розміру мінімальної заробітної плати – 12,33  грн;

- у разі звернення особи після тридцяти календарних днів – у розмірі 0,0255 розміру мінімальної заробітної плати – 36,98 грн;

- у разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну адміністративну послугу – 12,33.

Батьки або інші законні представники зобов’язані зареєструвати місце проживання новонародженої дитини протягом трьох місяців з дня державної реєстрації її народження.

 

 

 Зміни в законодавстві
Зміни в законодавстві

26 листопада 2015 року Верховною Радою України було прийнято зміни до Закону України № 835-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», відповідно до яких нотаріусів наділено повноваженнями державних реєстраторів у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців.

Внесені зміни спрямовані на реформування системи надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації і забезпечення її відкритості та прозорості, оперативності та своєчасності.

Також новелою, щодо реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців є те, що державна реєстрація може проводитись не лише за місцезнаходженням/місцем проживання юридичної особи або фізичної особи – підприємця, а й будь-яким іншим державним реєстратором або нотаріусом у межах України за принципом екстериторіальності.

___________

ЦНАП інформує!

29.09.2015

З 1 жовтня 2015 року змінюється порядок отримання відомостей з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Органи державної влади, органи місцевого самоврядування, органи прокуратури, служби безпеки тощо, будуть мати безпосередній доступ до державного реєстру щодо прав на майно та єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців. Таку ж інформацію, документи та довідки з відкритих реєстрів зможуть отримувати й пересічні громадяни.

"З 1 жовтня жоден державний орган не матиме права вимагати довідки, навіть електронні. Тому що, якщо вони будуть мати безкоштовний доступ до реєстру, вони зможуть це зробити власноруч та отримати цю інформацію без того, щоб кожен раз звертатися за виписками та довідками. Це стосується не тільки довідок, але і, наприклад, документів про народження, шлюб та інших", – повідомила перший заступник міністра юстиції України Наталія Севостьянова.

Варто зазначити, що кожен з користувачів повинен укласти договір з Інформаійним центром – якщо мова йде про реєстр речових прав або Інформаційно-ресурсним центром – якщо мова йде про Єдиний реєстр юридиних осіб і фізичних осіб-підприємців для отримання доступу.

Про послуги, які можна отримати онлайн.

Єдиний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (ЄДР)

·        реєстрація бізнесу;

·        довідка, виписка, витяг про компанію, в тому числі для надання державним органам, банкам, контрагентам, а також для участі у державних закупівлях.

Державний реєстр речових прав на нерухоме майно:

·        свідоцтво про право власності на нерухомість;

·        витяг про державну реєстрацію нерухомості;

·        рішення про зупинення розгляду заяви/відмову в реєстрації прав.

Сплатити послугу можна банківською карткою. Вартість повного витягу з ЄДР становить 45,68 грн. – це 75 % від вартості паперового аналогу. Скорочена інформація про компанію, а також послуга з реєстрації бізнесу надаються безкоштовно. Так само безкоштовно громадяни можуть отримати додаткові копії уже сформованих документів.

Для отримання довідкине потрібно жодних ЕЦП чи інших ідентифікаторів. Кожному документу присвоюється унікальний ідентифікаційний код. Сформовані виписки, витяги, довідки та їхні унікальні номери зберігаються в архіві протягом року. Роздруковані електронні документи мають таку саму юридичну силу, як і їх електронні аналоги з підписами і печатками.

Інформація з ЄДР доступна всім українцям. Запити формуються за максимально розширеною кількістю критеріїв пошуку: кодом ЄДРПОУ, назвою компанії, засновниками, керівниками, адресою тощо.

Передбачена можливість отримати довідку за всіма реєстраційними діями, які відбулися в компанії з моменту її створення.

Фізичні та юридичні особи можуть отримати інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно за об’єктом. Посадові особи органів державної влади та інші уповноважені особи можуть отримати інформацію як за об’єктом, так і за суб’єктом нерухомого майна.

Для того, щоб скористатися електронними сервісами, достатньо зробити 5 простих кроків:

1.     Зайти на оновлений сайт Мін’юсту та обрати розділ “Онлайн сервіси”.

2.     Обрати розділ “Державні реєстри” та обрати необхідний.

3.     Ввести пошукові дані.

4.     Зачекати близько 20-30 секунд на формування документу.

5.     Сплатити послугу власною банківською карткою.

6.     Роздрукувати документ.

Переваги електронних онлайн сервісів:

·        Отримання послуги на сайті Мінюсту займе не більше 5 хв.

·        Сайт працює в режимі 24 години на добу 7 днів на тиждень.

·        Введення електронних сервісів дасть змогу звільнити реєстраторів та зекономить час, які спеціалісти зможуть виділити наданню інших послуг.

·        Клієнти не мають контактів з чиновниками, тож повністю ліквідовується корупційна складова.

У Житомирі представили «e-уряд», яке допоможе перемогти хабарників

Сьогодні, 3 серпня в Житомирі Яника Мірило представила пілотні проекти електронного уряду та навчання комп'ютерної грамотності, які реалізовуватимуться на Житомирщині.

Яника Мірило - виконавчий директор Української асоціації венчурного капіталу та прямих інвестицій (UVCA), експерт Агентства електронного уряду України, член ради директорів профільного спільноти українських бізнес-ангелів (UАngel), співзасновник ICT Competence Center.

Захід відбувся за участю голови Житомирської обласної ради Віталія Француза, заступника голови Житомирської обласної державної адміністрації Ярослава Лагути, директора департаменту економічного розвитку, торгівлі та міжнародного співробітництва Житомирської ОДА Олексія Шатило, регіонального менеджера проекту iGov.org.ua в Житомирі та Житомирській області Ванди Савінової.

До початку прес-конференції голова облдержадміністрації Сергій Машковський зустрівся з Яник Мірило та обговорили напрямки електронного урядування та стратегічну важливість такого нововведення.

«Хочу підкреслити, що ті проекти, які пов'язані з електронним урядом, які впроваджує Яника Мірило, дуже важливі для області. Напрямків співпраці уряду з суспільством дуже багато. Під час зустрічі з головою облдержадміністрації обговорили основні напрямки, за якими почнуться нові прогресивні ідеї », - сказав Ярослав Лагута.

Електронний уряд припускає електронну взаємодію користувачів між: державою і громадянами, державою і бізнесом, різними гілками державної влади та органами місцевого самоврядування, державою і державними службовцями, державними службовцями, бізнесом і громадянами.

«Електронний уряд насамперед  дає можливість повністю виключити хабарництво. Якщо ви замовляєте довідку через інтернет - давати хабар просто нікому. Це тільки початок, сьогодні запустилися перші послуги і перехід буде плавним. Наприклад, в Естонії немає жодного документа, який не можна було б отримати або подати через інтернет. До цього країна йшла 15 років », - розповіла Яника Мірило.

Після закінчення презентації в Житомирі розпочалася відкрита лекція щодо пілотних проектів електронного уряду та навчання комп'ютерної грамотності в Житомирській області.

 

___________

Центром розроблена програма «Забезпечення діяльності центру надання адміністративних послуг Овруцької районної державної адміністрації на 2015-2016роки», у зв’язку з тим, що для повноцінного функціонування центру - необхідно провести ряд заходів:

- забезпечити – адміністраторів центру необхідним обладнання (принтерами для сканування та друку, програмним забезпеченням, паролями доступу до такого програмного забезпечення, баз даних  і так далі.

Аналіз роботи центру показує, що станом на 01.07.2015року через адмін. центр надається 76 адміністративних послуг:

·       9 послуг соціального напрямку(посвідчення дітей з багатодітних сімей,  посвідчення ветеран праці  і т.д.

·       9 послуг державної міграційної служби з паспортних питань – це оформлення паспорта вперше, прописка та виписка громадян, вклеювання фото в 25 та 45 років

·       21 послуга державної реєстраційної служби

·       17 послуг Державного земельного агентства.

  за 6 місяці 2015року

Всього звернень до адмін..центру – 9136.

З них:

·        Найбільша доля припадає на консультації – 4583,

·       оформлено та  отримано громадянами результатів звернення в адмін.центрі – 4553документів: 

·       з соціального напрямку (через адміністратора центру)  – 201,

·       з паспортних питань (через адміністратора центру) -2039,

·       з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб підприємців (прийом на сьогодні здійснює працівник юстиції) – 767;

·       з питань державної  реєстрації прав нерухомості (прийом на сьогодні здійснює працівник юстиції) – 116

·       з земельних питань – 1430 (прийом на сьогодні здійснює працівник держземагенства)

Для оформлення документів прав нерухомості в середньому в юстицію та до держземагенства звертається більше 600 чоловік в місяць.

На дату створення центру тобто на 01.01.2014р. штатна чисельність центру становила 5 осіб, потім 3 на сьогодні 4.

Для здійснення повного прийому в адмін.. центрі адміністраторамицентру необхідно ще повне збільшення одиниць працівників але для того щоб в повній мірі розпочати прийом необхідно створити повноцінне робоче місце для громадянина що прийшов на прийом до центру.

Для чого й була розроблена дана програма, тобто забезпечити заявника громадянина  бланковою продукцією, зробити в достатній кількості необхідних копій документів для надання послуги, надати громадянину в разі необхідності доступ до мереж реєстрів, так як того на сьогодняшний день вимагає законодавства, а саме Закон України «Про адміністративні послуги» створити всі необхідні умови для прийому громадян.

Тому дана програма винесена на розгляд та затвердження сесії Овруцької  районної ради.

 

______________

ДО УВАГИ КОРИСТУВАЧІВ!

Для отримання громадянами Овруцького району інформації про здійснення адміністративних послуг , надаємо номер телефону Овруцького РС УДМС.

(04148)4-01-57

_____________

Чинні окремі норми закону про дерегуляцію

частково набув чинності Закон №191-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)»

Законом скасовуються, зокрема:

- надання дозволу на проведення промислових випробувань дослідних і експериментальних зразків гірничошахтного устаткування та матеріалів, які застосовуються у шахтах і рудниках, що надається органами гірничого та санітарно-епідеміологічного нагляду після їх перевірки (експертизи) на відповідність правилам безпеки та вимогам санітарного законодавства;

- надання громадянам дозволу виконавчими комітетами місцевих рад на виконання робіт з переобладнання та перепланування жилого будинку і жилого приміщення приватного житлового фонду, які не передбачають втручання в несучі конструкції та/або інженерні системи загального користування, а також не потребують введення таких об’єктів в експлуатацію;

- проведення державних випробувань, державної реєстрації та перереєстрації машин, призначених для застосування пестицидів і агрохімікатів, на які поширюється дія технічного регламенту щодо машин;

- проведення обов’язкової державної експертизи проектів землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь та скасування нормативів оптимального співвідношення культур у сівозмінах у різних природно-сільськогосподарських регіонах;

- надання висновку щодо відповідності вимогам стосовно надання послуг з укладення та реєстрації угод купівлі-продажу сільськогосподарської продукції і продовольства для державних та регіональних потреб та реєстрації зовнішньоекономічних контрактів (Мінагрополітики);

- надання дозволу  на встановлення або спорудження когенераційних установок на базі існуючих енергетичних об’єктів;

- проведення атестації виробництва підприємств, що здійснюють переробку, утилізацію або знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції.

27.05.2015р

__________________

Увага! Рекомендації при роботі з електронними заявками на реєстрацію


 

Шановні користувачі!


У зв’язку з тим, що 26.12.2014 року набрав чинності наказ Міністерства юстиції України від 10.12.2014 № 2097/5 «Про внесення змін до Порядку подання та обігу електронних документів державному реєстратору юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців», яким не передбачено подання документа, що засвідчує внесення реєстраційного збору, або відомості про оплату реєстраційного збору з використанням платіжних систем через мережу Інтернет, повідомляємо наступне.
 
1. При створенні заяви для проведення реєстрації юридичної особи або фізичної особи-підприємця в ЄДР в блоці «Документи» необхідно відмічати галочкою наявність документа «Документ, що засвідчує внесення реєстраційного збору».
 
2. В блоці «Скановані копії» для документа «Документ, що засвідчує внесення реєстраційного збору» необхідно завантажувати вже не скановану копію квитанції, а наприклад, скановану копію порожньої сторінки.
 
3. Державним підприємством «Інформаційно-ресурсний центр» також проінформовано і державних реєстраторів про надходження електронних запитів на проведення реєстрації в ЄДР з урахуванням відсутності сканованих копій квитанцій.Перепрошуємо за тимчасові незручності.

_____________

Станом на 01.04.2015року

Всього звернень до адмін..центру – 5227.

З них:

·        Найбільша доля припадає на консультації – 2559,

·       оформлено та  отримано громадянами результатів звернення в адмін.центрі – 2668 документів

·       з соціального напрямку (через адміністратора центру)  – 148,

·       з паспортних питань (через адміністратора центру) -1065,

·       з земельних питань - 972

·       з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб підприємців - 367

  • з питань державної  реєстрації прав нерухомості - 116

_______

 

Інформація про анкетування щодо якості надання адміністративних послуг в центрах надання адміністративних послуг (далі – ЦНАП)

 

На виконання Указу № 327 щодо здійснення постійного моніторингу виконання органами виконавчої влади і органами місцевого самоврядування вимог Закону України «Про адміністративні послуги» та з метою вивчення громадської думки щодо необхідності вдосконалення та визначення рівня ефективної організації надання адміністративних послуг через ЦНАП Держпідприємництвом України запроваджено відповідне анкетування. 

Анкета складається з 19 питань, які визначають якість надання адміністративних послуг в ЦНАП, зокрема зручності розташування, режиму та графіку роботи, дотримання строків надання адміністративних послуг, можливості одержання необхідної та достатньої для отримання адміністративної послуги інформації, проблемних питань при отриманні адміністративних послуг.

Респонденти, які взяли участь в анкетуванні (233 особи), оцінили роботу ЦНАП в цілому позитивно, більшість з яких задоволені рівнем обслуговування в ЦНАП.

Більше 70 % респондентів відмітили, що із створенням ЦНАП підвищилась якість надання адміністративних послуг (у порівнянні з попереднім періодом показник  зменшився на  2 %).

Разом з тим,  більше  36%  від загальної кількості респондентів звертають увагу на  недостатність вичерпної інформації, необхідної для надання адміністративної послуги.

Близько72 % респондентів відповіли, що в ЦНАП не надаються супутні послуги (ламінування, ксерокопіювання, банківські послуги, фотографування, продаж канцелярських товарів), що на 3 % більше, ніж у попередньому періоді.

Рівнем обслуговування незадовільні близько 10% респондентів
(показник збільшився на 1 % у порівнянні з попереднім періодом).

21% респондентів (показник збільшився на 1 % у порівнянні з попереднім періодом) відповіли, що вимагаються додаткові документи для надання адміністративної послуги (не передбачені законодавством), пропонується самостійно погоджувати документи (рішення) в інших органах державної влади, органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки для отримання адміністративної послуги.

Найбільше проблем виникає у зв’язку з недостатністю консультування з питань надання адміністративних послуг в ЦНАП – 15% респондентів (показник зменшився на 1% в порівняння з попереднім періодом), більше 17% наголошують на невідповідності роботи центрів надання адміністративних послуг вимогам Закону України «Про адміністративні послуги», зокрема  щодо часу прийому суб’єктів звернень (протягом 6 днів на тиждень та без перерви на обід).

До  10 % респондентів звертають увагу на незручне місце розташування ЦНАП, до 11% – на відсутність бланків заяв,  більше 14% – на недотримання строків надання адміністративних послуг, наявність черг в ЦНАП.

До 16% респондентів (показник збільшився на 1 % в порівнянні з попереднім періодом) отримували пропозицію щодо  надання адміністративної послуги через посередників (приватні фірми, громадські організації, благодійні фонди, юридичні компанії тощо) за  додаткову плату (наприклад, щодо державної реєстрації права власності та державної реєстрації юридичних та фізичних осіб-підприємців, видачі будівельного паспорта, реєстрації прав власності на нерухоме майно), що є порушенням Закону  України «Про адміністративні послуги». 

___________________

Зведене інформування за 2014рік

На виконання пункт 2 розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014року №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органами виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг», працівниками центру проведено певну роботу але   е питання які  потребують допомоги у вирішенні.

 Так в центрі надання адміністративних послуг з червня місяця поточного року впроваджено надання адміністративних послуг державним реєстратором реєстраційної служби Овруцького районного управління юстиції в Житомирській області з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, з 09.07.2014року розпочали свою роботу державні реєстратори з прав нерухомості тієї ж служби.

 з 01.10.2014року в центрі адміністративних послуг розпочато прийом громадян адміністраторами центру з паспортних питань.

Робота адміністратора в адмін..центрідає громадянину можливість в чіткому контролі  за термінами оформлення (виконання) та в контролі за не вимаганням у громадянина будь-яких додаткових документів непердбачених Законодавством.

Залишається відкритим та невирішеним питання, щодо  залучення до роботи в центрі надання адміністративних послуг відділу Держземагенства в Овруцькому районі, але в планах є утворення відкритого та доступного «офіс центру для громадян» в приміщенні де знаходиться відділ Держземагенства в Овруцькому районі.

Головним та болючим є питання, щодо штатної чисельності адміністраторів центру, так один адміністратор не в змозі відпрацьовувати питання за всіма напрямками по всім службам та галузях, це: прийом громадян, роз’яснення, вести реєстри, мати доступ до них, доставляти справи до суб’єктів надання адмін. послуг, отримувати їх, повідомляти громадянам в телефонному режимі про готовність документів їх контроль і так далі.

Станом на 26.12.2014року:

Всього звернень до адмін..центру– 9237.

З них:

·        Найбільша доля припадає на консультації – 4283

·        отриманно громадянами результатів звернення в адмін.центрі – 4954

  • в тому числі отримано документів адмін. послуг соціального напрямку  – 310,
  •    отримано документівз паспортних питань -1427,
  • отримано документів державної реєстраційної служби управління юстиції - 3217 (державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, державна реєстрація прав нерухомості та державна реєстрація політичних партій та громадських організацій)

 

 

Роз’яснення Департаменту реформування публічної адміністрації  Міністерства економічного розвитку і торгівлі України

 

_______________________________________

________________________

У громадян виникають проблеми з «пропискою»,

бо Міграційна служба саботує децентралізацію

На сьогодняшний день в центрі надання адміністративних послуг Овруцької райдержадміністрації через адміністратора центру надаються адміністративні послуги з питань міграційної служби.

Так з 01.10.2014року  оформлено 576 результатів адміністративних послуг:

·       Оформлення та видача паспорта громадянина України

·       Оформлення та видача паспорта громадянина України у разі обміну замість пошкодженого, втраченого або викраденого

·       Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку

·       Реєстрація місця проживання особи

·       Зняття з реєстрації місця проживання особи

·       Реєстрація місця перебування особи

·       Оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи

Для забезпечення надання якісних адміністративних послуг в Овруцькому районі по оформленню та видачі або обміну паспорта громадянина України для виїзду за кордон,  необхідно здійснитипридбання спецального  обладнання та програмного забезпечення, вартість якого становить біля 49 тис.грн

 

03.11.14р

 

__________________________________

До уваги Овручан!

Із 1 жовтня 2014 року через Центр надання адміністративних послуг у тестовому режимі розпочато надання адміністративних послуг, пов’язаних із отриманням паспорта громадянина України, вклеюванням фотокартки по досягненні 25- та 45-річного віку, обміном паспорта громадянина України взамін втраченого, викраденого або пошкодженого, реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання або перебування.

Прийом  з вище зазначених питань проводиться щотижня від вівторка до суботиз 8.00 до 15.00 без обідньої перерви. Видача документів щотижня від понеділкадо суботи з 8.00 до 17.00

Для одержання, обміну паспорта і вклеювання до нього нових фотокарток громадянин подає документи і фотокартки не пізніше як через місяць після досягнення відповідного віку чи зміни (переміни) прізвища, імені або по батькові, встановлення розбіжностей у записах чи непридатності паспорта для користування.

 

Відповідно до статті 197 Кодексу України «Про адміністративні правопорушення» проживання громадян, зобов'язаних мати паспорт, без паспорта або за недійсним паспортом, а також проживання громадян без реєстрації місця проживання чи перебування - тягне за собою попередження або накладення штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

У разі наявності вищезазначеного адміністративного правопорушення попередньо необхідно звернутись до Овруцького районного сектору управління Державної міграційної служби України у Житомирській  області за адресою: вул. Леніна,4, тел. 4-01-57(підстава – стаття 2222 Кодексу України «Про адміністративні правопорушення», якою передбачено, що справи про такі адміністративні правопорушення розглядають органи Державної міграційної служби України).

Адміністрація Центру надання адміністративних послуг просить вибачити за тимчасові незручності.

___________________________

На Всеукраїнській селекторній нараді обговорили питання готовності центрів надання адміністративних послуг


29 вересня, відбулася селекторна нарада під головуванням Віце-прем'єр-міністра України – Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Володимира Гройсмана та першого заступника Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України В’ячеслава Негоди.
Головне питання, що розглядалось на селекторній нараді стосувалася виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523 стосовно стану готовності надання адміністративних послуг, визначених пунктами 1-8, 11-21 та 24-30 переліку, затвердженого вищезазначеним розпорядженням, через центри надання адміністративних послуг.
В селекторній нараді в студії Житомирської області приймав участь голова райдержадміністрації Валентин Бортник, представники відповідних структурних підрозділів ОДА та керівники районних державних адміністрацій начолі з керівництвом області .
Відкриваючи нараду Володимир Гройсман наголосив: «Надання адміністративних послуг має важливе значення для задоволення потреб людей на територіях». Він також зазначив, що 16 травня 2014 року було прийнято рішення Уряду в якому визначено ряд адміністративних послуг, які відтепер будуть надаватись не в кабінетах відповідних служб, а передані в центри надання адміністративних послуг де за єдиними тарифами будуть надаватись послуги. Зокрема, це реєстрація бізнесу та громадських організацій, надання паспортів. З першого січня 2015 року планується розширити даний перелік послуг. «Мова стосується закордонних паспортів, земельних ресурсів і реєстрації майна. Це означає, що центр надання адміністративних послуг буде надавати всі послуги в повному обсязі. Більше того, підготовлено масштабні зміни до законодавства з українськими та іноземними експертами над законом, який дозволить передати всі функції реєстрації органам місцевого самоврядування. Держава може утримувати реєстр, а що стосовно надання послуг то органи місцевого самоврядування мають забезпечити відповідну роботу. Таких послуг буде більше 50. Рівень підготовки адміністративних центрів по Україні різний. Нам потрібно усвідомлюючи те що з першого жовтня вступають в силу норми, які зобов’яжуть наприклад міграційну службу або реєстрацію громадян за місцем проживання закрити прийом документів в своїх приміщеннях і перейти працювати в центр надання адміністративних послуг» - констатував Володимир Гройсман. Але в ході наради було узгоджено, що міграційна та реєстраційна служби працюватимуть аж до того моменту, коли Центри надаватимуть у повній мірі відповідні послуги.
Присутні в селекторних студіях заслухали доповідь заступника Міністра економічного розвитку і торгівлі України Ігоря Веремія щодо функціонування центрів надання адміністративних послуг в регіонах України. 
«Овруччина має бути максимально готовою до організації якісного функціонування Центрів надання адміністративних послуг у кожному питанні» - відзначив Валентин Бортник на позачерговій нараді в райдержадміністрації.

 

 

 

 

________________________________

25 вересня у Житомирській облдержадміністрації відбулось

навчання працівників ЦНАП, у якому взяли участь представники суб’єктів надання адміністративних послуг.

У своєму виступі перший заступник голови ОДА Геннадій Дмитренко повідомив про розпорядження Уряду щодо надання адмінпослуг органами виконавчої влади через ЦНАПи з 1 жовтня 2014 року.

Геннадій Васильович ознайомив присутніх, на прикладах створеного сервісного обслуговування населення, із практикою надання адмінпослуг у таких країнах як Італія, Білорусь, США, Грузія. У Житомирській області певна робота  у цьому напрямку вже зроблена. Однак на сьогоднішній день існують суттєві проблемні питання, які виникли під час підготовчого процесу, тому наразі неможливо забезпечити чітку роботу ЦНАПів.

Наприкінці заходу Геннадій Васильович звернувся до присутніх із вимогою неухильного виконання рішення Уряду, а працівникам ЦНАП побажав бути справжніми фахівцями своєї справи, йти на пряме та цивілізоване спілкування з людьми. 

 

 

 

 

 

 

 

Про внесення змін до розпорядження

голови районної  державної адміністраії

від 09.04.2014 року №59 "Про затвердження

Перелікуадміністративних послуг, що надаються

через Центр надання адміністративних послуг

Овруцької районної державної адміністрації

Житомирської області"

 

На підставі Законів України від 06.09.2012 №5203-VI"Про адміністративні

послуги", від 06.09.2005 № 2806-IV "Про дозвільну систему у сфері

господарської діяльності", від 19.05.2011 №3392-VI "Про перелік

документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності”,

відповідно до ст.5,6,13,39 ЗУ "Про місцеві державні адміністрації" та

виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014  

№ 523-р "Деякі питання надання адміністративних послуг органів

виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг"

та з метою запровадження сучасних форм надання адміністративних

послуг, підвищення рівня якості їх надання, створення сприятливих

умов для реалізації фізичним та юридичним особам їх конституційних

прав, свобод і законних інтересів, приведення у відповідність до

чинного законодавства перелік адміністративних послуг, що надаються в

Центрі надання адміністративних послуг Овруцької районної державної

адміністрації Житомирської області:

1. Затвердити зміни до Переліку адміністративних послуг, що надаються через

центр надання адміністративних послуг, затверджений  розпорядженням голови

районної адміністрації від 09.04.2014 року №59 "Про затвердження Переліку

адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних

послуг Овруцької районної державної адміністрації Житомирської області",

зареєстрований в Овруцькому районному управлінні юстиції 06.05.2014року за

№1/301, що додаються.

2. Розпорядження набуває чинності з моменту його державної реєстрації, але не

раніше офіційного опублікування у засобах масової інформації, крім пунктів 1—8,

11—21, 25—30, які набирають чинності з 1 жовтня 2014 р., і пунктів 9, 10, 22, 23,

31—42, які набирають чинності з 1 січня 2015 року.

 

 

   Овруцька районна державна адміністрація звернулась до

Державної служби України з питань регуляторної політики 

та розвитку підприємництва  з питання - надати висновок чи є

проект розпорядження голови районної державної адміністрації

«Про внесення змін до розпорядження голови районної  державної

адміністрації від 09.04.2014року  «Про затвердження Переліку

адміністративних послуг, що надаються через Центр надання  

адміністративних послуг Овруцької районної державної адміністрації

Житомирської області» - регуляторним актом, так як дане

розпорядження приймається на виконання розпорядження Кабінету

Міністрів України від 16.05.2014року №523-р «Деякі питання надання

адміністративних послуг органами виконавчої влади через центри

надання адміністративних послуг».

 

Та отримали відповідь

 

____________________

Прийнято розпорядження КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ 

від 16 травня 2014 р. № 523-р

Деякі питання надання адміністративних 

послуг органів виконавчої влади через центри надання 

адміністративних послуг

______________________________________________

В Житомирі 10-11 липня поточного року відбувся

семінар-тренінг на тему: «Вдосконалення діяльності центру

надання адміністративних послуг»

 
 

Основна увага на семінарі була приділена питанням покращення якості надання

адмін. послуг через вдосконалення діяльності центрів надання адміністративних

послуг.

Серед іншого було поінформовано про державну політику з питань адміністративної

реформи і адміністративних послуг, перспективи розвитку та проблемні питання;

презентовано зарубіжний (на прикладах Німеччини, Польщі, Грузії) та український

досвід практики надання адміністративних послуг тощо.

Представники Держпідприємництва акцентували увагу присутніх на випадках

включення до переліку адміністративних послуг ЦНАП послуг органів місцевого

самоврядування, які суперечать вимогам законодавства (наприклад: необхідність

проходження дозвільно-погоджувальної процедури під час встановлення режиму

роботи для суб'єктів господарювання) та контролю за недопущенням таких

випадків під час складання відповідних переліків.

 Практичним досвідом організації діяльності центрів надання адміністративних

послуг поділилися і представники Волинської області. Захід проводився

Житомирською міською радою спільно з “Центром політико-правових

реформ” (м. Київ) та “Центру досліджень місцевого

самоврядування” (м. Львів).

____________________________

До уваги громадян! 

З 09.07.2014року в центрі надання адміністративних послуг

розпочнеться прийом - державним реєстратором

з прав нерухомості  

Реєстраційної служби Овруцького районного управління юстиції - каб.101

перший поверх адміністративного будинку по вул.Радянській,31 

_________________________________________________________________________

 

До уваги підприємців та юридичних осіб!

04.06.2014року в центрі надання адміністративних послуг

розпочато прийом суб’єктів звернень – державним реєстратором 

(державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб підприємців)

Реєстраційної служби Овруцького районного управління юстиції.

Прийом проводиться в кабінеті №101 на першому

поверсі адміністративного будинку

по вул. Радянській,31, телефон для довідок 4-37-99  

__________________________________

___________________________________________________________________
У п`ятницю, 16 травня, Прем’єр-міністр України Арсеній Яценюк відвідав
Центр надання адміністративнихпослуг «Прозорий офіс»
«Вишенька» Вінницької міської ради.
Прем’єр-міністр повідомив, що сьогодні на засіданні у Вінниці Кабінет Міністрів
прийме рішення, «що тепер всі служби в кожному місті будуть знаходитися в
одному приміщенні»:«Усі працюватимуть у прозорому офісі, і людина замість
того,  щоб витрачати місяць, аби отримати дозвільний документ, тепер буде
в середньому витрачати 30 хвилин».
Таке рішення, за його словами, мало «великий спротив органів реєстрації,
дозвільних органів»: «Але ми цей спротив подолали, і тепер завдання кожному
главі адміністрації і звернення до кожного голови міста - виконувати постанову,
під один дах прозорі офіси й максимально 30 хвилин для обслуговування
людини без корупції та без хабара».
Глава Уряду також повідомив, що друга частина концепції полягає в
суттєвомускороченні дозвільних та реєстраційних документів, яких раніше
було загалом 249.
Арсеній Яценюк підкреслив, що одне з рішень вже прийнято – Парламент суттєво
скоротив кількість реєстраційних та дозвільних документів у
підприємницькій діяльності: «І ми будемо рухатися далі».
_____________________________________
16/05/2014

Щодо напрямів

підвищення якості надання адміністративних послуг населенню в Україні

Актуальною проблемою нинішнього етапу реформування сфери адміністративних

послуг є неналежна якість надання адміністративних послуг громадянам. Згідно

результатів соціологічного дослідження, лише 12 % громадян оцінюють якість

надання адміністративних послуг як добру. 33 % респондентів дали задовільну

оцінку, 32 % – погану.

При цьому опитування споживачів адміністративних послуг зафіксували значний

рівень незадоволеності якістю обслуговування як органами виконавчої влади,

які надають адміністративні послуги. Зокрема, згідно результатів дослідження якості

надання адміністративних послуг у державних установах, проведеного громадською

організацією «Ліга фінансового розвитку», середній рівень якості обслуговування

 громадян в державних та комунальних організаціях відповідає категорії

«незадовільно» (48,26 балів зі 100 можливих).

Згідно результатів опитування відвідувачів центрів, найкраще громадян

обслуговують в центрах надання адміністративних Харкова та Черкас (4,58 та 4,56 з 5),

найгірше – в центрах Миколаєва (2,87) та Полтави (2,46).

Загалом громадяни значно вище оцінюють якість надання послуг у центрах надання

адміністративних послуг, ніж в органах влади. Це, з одного боку, свідчить про доцільність

дальшого розвитку мережі центрів надання адміністративних послуг в Україні, з іншого -

актуалізує питання розширення переліку адміністративних послуг, які надаються через

центри, насамперед, за рахунок включення до нього найбільш запитуваних громадянами

та бізнесом адміністративних послуг органів виконавчої влади.

________________________________________________________________________________________________________

 

_Прес-реліз від 06.05.2014р_

розпорядження

голови Житомирської обласної державної адміністрації №43 від 12.03.2014року

Про порядок взаємодії місцевих органів виконавчої влади та

державної установи "Житомирський обласний контактний центр"

__________________________________________________

На адресу райдержадміністрації від Держкомпідприємництва надійшло рішення №207-Т від 25.03.2014року про погодження проекту регуляторного акта

_______________________________________

Інформаційний лист

Овруцького районного сектору

ДЕРЖАВНОЇ МІГРАЦІЙНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ  

"Щодо подвійного громадянства" 


_____________________________________________________________

17 лютого 2014року о 10.00 в малому залі райдержадміністрації відбулась чергова робоча нарада при голові Овруцької райдержадміністрації Левківському Миколі Григоровичу та голові районної ради Налапію Василю Васильовичу, на якій розглядалось одне з робочих питань "Робота центру надання адміністративних послуг Овруцької райдержадміністрації".

 

З даного питання доповідав начальник центру надання адміністративних послуг Мошківський Олег Микилайович.

До відома присутніх було доведено,  що Держкомпідпрємництвом було розглянуто подання Овруцької райдержадміністрації щодо погодження проектів розпоряджень голови райдержадміністрації, одне з яких пройшло погодження, а саме:   

Розпорядження "Про затвердження Положення про Центр надання адміністративних послуг" 

На сьогодняшний день залишається відкритим питання, щодо погодження Держкомпідприємництвом  проекту розпорядження голови райдержадміністрації  "Про затвердження переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Овруцької районної державної адміністрації Житомирської області" в даному напрямку проводиться відповідна робота, розроблено новий проект розпорядження голови  райдержадміністрації  який у встановлені терміни буде поданий на повторне погодження до Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва. 

____________________________________________________

8 лютого 2014 року проведено робочу нараду при заступнику голови Овруцької райдержадміністрації Киселю В.Л. за участю  працівників адміністративного та дозвільного центру -  начальника ЦНАП, адміністратора та державного адміністратора з питань організації діяльності центру надання адміністративних послуг.