Інформації

 

                                                                                                                                                            З В І Т

про виконання плану роботи загальним відділом апарату

 райдержадміністрації за липень   2017 року

          За липень  2017  року до райдержадміністрації надійшло 137 (січень – липень 1248)  документів  вхідної кореспонденції та відправлено 205 (січень –  липень  1505)  документів  вихідної документації.

         Зареєстровано   у  липні  2   запити щодо надання публічної інформації.

        У липні зареєстровано  39 розпоряджень  голови райдержадміністрації   (січень –  липень 273) та розповсюджено і направлено виконавцям, в тому числі:

        - з основного виду діяльності    – 24 (січень – липень 172)            

        - кадрових                                – 4 (січень –  липень 51)                     

        - відпусток                               – 10 (січень –  липень 45)                    

        - господарських                       –  1 (січень –  липень 5)           

        Зроблено 1500 копій документів, які вчасно розповсюджені і направлені до виконання. Сформовано та підшито протоколи розпоряджень голови райдержадміністрації і направлено до облдержадміністрації та рай прокуратурі. 

 Підготовлено та надіслано до Головного територіального управління юстиції у Житомирській області переліки актів прийнятих у  липні  2017 року.

          Надійшло за липень  всіх звернень громадян – 44 (січень – липень 330).  Зареєстровано за липень  42 (січень –  липень  292) письмових звернень  громадян  та 2 (січень –  липень  38) громадян прийнято на особистих  прийомах   посадовими особами.

          В порівняні  із минулим роком надходження звернень за липень зменшено на 35 відсотки.

 Підготовлено та  надіслано до облдержадміністрації щомісячну інформацію  по роботі із зверненнями громадян  за липень   2017 року.

                         Запланована на липень робота  виконана.

Начальник загального

відділу                                                                                    Г.К.Шваб

 

                                                                                                                               З В І Т

про виконання плану роботи загальним відділом апарату

 райдержадміністрації за серпень   2017 року

          За серпень  2017  року до райдержадміністрації надійшло 166 (січень – серпень 1414)  документів  вхідної кореспонденції та відправлено 165 (січень –  серпень  1670)  документів  вихідної документації.

         Запити  щодо надання публічної інформації  у  серпні  не надходили.  

        У серпні зареєстровано  42 розпорядження  голови райдержадміністрації   (січень –  серпень 315) та розповсюджено і направлено виконавцям, в тому числі:

-  з основного виду діяльності – 30 (січень –  серпень 202)            

-  кадрових                             – 5 (січень –    серпень 56)                     

-  відпусток                             – 5 (січень –  серпень 50)                    

-  господарських                     –2 (січень –  серпень 7)           

        Зроблено 1560 копій документів, які вчасно розповсюджені і направлені до виконання. Сформовано та підшито протоколи розпоряджень голови райдержадміністрації і направлено до облдержадміністрації та рай прокуратурі. 

        Підготовлено та надіслано до Головного територіального управління юстиції у Житомирській області переліки актів прийнятих у  серпні  2017 року.

          Надійшло за серпень  всіх звернень громадян – 45 (січень – серпень 375).  Зареєстровано за серпень  42 (січень –  серпень  334) письмових звернень  громадян  та 3 (січень – серпень  41) громадян прийнято на особистих  прийомах   посадовими особами.

          В порівняні  із минулим роком надходження звернень за серпень зменшено на 34 відсотки.

 Підготовлено та  надіслано до облдержадміністрації щомісячну інформацію  по роботі із зверненнями громадян  за серпень   2017 року.

                         Запланована на серпень робота  виконана.

Начальник загального

відділу                                                                     Г.К.Шваб

                                                                                                                                                                        З В І Т

про виконання плану роботи загальним відділом апарату

 райдержадміністрації за вересень   2017 року

         За вересень  2017  року до райдержадміністрації надійшло 176 (січень – вересень 1590)  документів  вхідної кореспонденції та відправлено 215 (січень –  вересень  1885)  документів  вихідної документації.

         Зареєстровано   у  вересні   2   запити щодо надання публічної інформації.

         У вересні зареєстровано  69 розпоряджень  голови райдержадміністрації   (січень – вересень 384) та розповсюджено і направлено виконавцям, в тому числі:

-   з основного виду діяльності     –   40  (січень –  вересень 242)            

-   кадрових                                 –  20  (січень –   вересень 76)                     

-   відпусток                                 –   7   (січень –   вересень 57)                    

-   господарських                          –   2   (січень –  вересень 9)      

          Зроблено 2000 копій документів, які вчасно розповсюджені і направлені до виконання. Сформовано та підшито протоколи розпоряджень голови райдержадміністрації і направлено до облдержадміністрації та рай прокуратурі. 

         Підготовлено та надіслано до Головного територіального управління юстиції у Житомирській області переліки актів прийнятих у  вересні  2017 року.

         Надійшло за вересень  всіх звернень громадян – 42 (січень – вересень 417).

          Зареєстровано за вересень:

письмових звернення  громадян:  41 (січень –  вересень  375);  

особистий  прийом   посадовими особами: 1 (січень – вересень  42) .

          В порівняні  із минулим роком надходження звернень за вересень зменшено на 33 відсотки.

          Підготовлено та  надіслано до облдержадміністрації щомісячну інформацію  по роботі із зверненнями громадян  за вересень   2017 року.

                         Запланована на вересень робота  виконана.

Начальник загального

відділу                                                                                  Г.К.Шваб

                                                              З В І Т

про виконання плану роботи загальним відділом апарату

 райдержадміністрації за жовтень   2017 року

          За жовтень  2017  року до райдержадміністрації надійшло 157 (січень – жовтень 1747)  документів  вхідної кореспонденції та відправлено 279 (січень –  жовтень  2164)  документів  вихідної документації.

         Зареєстровано   у  жовтні   5 запитів щодо надання публічної інформації.

         У жовтні зареєстровано  60 розпоряджень  голови райдержадміністрації   (січень – жовтень 444) та розповсюджено і направлено виконавцям, в тому числі:

-  з основного виду діяльності   –  42 (січень –  жовтень 284)            

-   кадрових                              –  9 (січень –   жовтень 85)                     

-   відпусток                              – 8 (січень –   жовтень 65)                    

-   господарських                       – 1 (січень –  жовтень 10)           

         Зроблено 2500 копій документів, які вчасно розповсюджені і направлені до виконання. Сформовано та підшито протоколи розпоряджень голови райдержадміністрації і направлено до облдержадміністрації та рай прокуратурі. 

        Підготовлено та надіслано до Головного територіального управління юстиції у Житомирській області переліки актів прийнятих у  жовтні  2017 року.

          Надійшло за жовтень  всіх звернень громадян – 47 (січень – жовтень 464).

          Зареєстровано за жовтень:

письмових звернення  громадян:  46  (січень –  жовтень  421);  

особистий  прийом   посадовими особами: 1 (січень – жовтень  43) .

          В порівняні  із минулим роком надходження звернень за жовтень зменшено на 34 відсотки.

          Підготовлено та  надіслано до облдержадміністрації щомісячну інформацію  по роботі із зверненнями громадян  за жовтень   2017 року.

                         Запланована на жовтень робота  виконана.

Начальник загального

відділу                                                                                  Г.К.Шваб

                                                              З В І Т

про виконання плану роботи загальним відділом апарату

 райдержадміністрації за листопад   2017 року

           За листопад  2017  року до райдержадміністрації надійшло 194 (січень – листопад 1941)  документів  вхідної кореспонденції та відправлено 223 (січень –  листопад  2387)  документів  вихідної документації.

         Зареєстровано   у  листопаді   2 запити щодо надання публічної інформації.

         У листопаді зареєстровано  56 розпоряджень  голови райдержадміністрації   (січень – листопад 500) та розповсюджено і направлено виконавцям, в тому числі:

-  з основного виду діяльності   –28 (січень –  листопад 312)    

-  кадрових                               – 19 (січень –   листопад 104)                     

-  відпусток                               – 8 (січень –   листопад 73)                    

-  господарських                        – 1 (січень –  листопад 11)           

         Зроблено 3500 копій документів, які вчасно розповсюджені і направлені до виконання. Сформовано та підшито протоколи розпоряджень голови райдержадміністрації і направлено до облдержадміністрації та рай прокуратурі. 

        Підготовлено та надіслано до Головного територіального управління юстиції у Житомирській області переліки актів прийнятих у  листопаді  2017 року.

          Надійшло за листопад  всіх звернень громадян – 39 (січень – листопад 502).

          Зареєстровано за листопад:

письмових звернення  громадян:  38  (січень –  листопад  459);  

особистий  прийом   посадовими особами: 1 (січень – листопад 43) .

          В порівняні  із минулим роком надходження звернень за листопад зменшено на 38 відсотки.

          Підготовлено та  надіслано до облдержадміністрації щомісячну інформацію  по роботі із зверненнями громадян  за листопад  2017 року.

                         Запланована на листопад  робота  виконана.

Начальник загального

відділу                                                                                  Г.К.Шваб

                                                 Аналіз

        розпоряджень голови Овруцької райдержадміністрації за липень 2017  року

 

К-сть

 

№ розпоряджень

1. Всього видано розпоряджень

24

149 -172

- у т.ч. на виконання розпоряджень голови облдержадміністрації

2

149, 164

- у т.ч. на виконання рішень колегії райдержадміністрації

 

 

2. Кількість розпоряджень по виконанню повноважень

 

 

- загального соціально-економічного розвитку

 

 

- промисловості

 

 

- сільського господарства

 

 

- бюджету і фінансів

7

150, 157, 158, 159, 162, 166, 167

- управління майном

 

 

- приватизації

 

 

- підприємництва

 

 

- містобудування

 

 

- житлово-комунального господарства

 

 

- побуту і торгівлі

 

 

- транспорту

 

 

- зв’язку

 

 

- використання та охорони земель

6

151, 153, 154, 163, 170, 171

- природних ресурсів та охорони довкілля

 

 

- науки і освіти

 

 

- охорони здоров’я

 

 

- культури

 

 

- фізкультури і спорту

 

 

- материнства і дитинства

    5

152, 155, 156 168, 169

- сім’ї та молоді

 

 

- соцзахисту та соцзабезпечення

 

 

- зайнятості населення

 

 

- праці

 

 

- заробітної плати

 

 

- забезпеченню законності і правопорядку

 

 

- прав і свобод громадян

 

 

- міжнародних та зовнішньоекономічних відносин

 

 

- оборонної роботи

2

149, 164

3. Кількість розпоряджень з питань

 

 

- вдосконалення роботи апарату райдержадміністрації

 

 

- кадрових питань (крім призначень, звільнень, відпусток)

 

 

- роботи виконкомів місцевих рад

 

 

- роботи з населенням

1

160

- інших

3

161, 165, 172

                                        П Е Р Е Л І К

розпоряджень голови Овруцької районної державної адміністрації, прийнятих у липні  2017 року

з/п

Н а з в а

Індекс

Сто-рінка

 

1

2

3

4

 

1.    

Щодо підготовки і проведення спільного штабного тренування з територіальної оборони

03.07.2017   № 149

 

 

2.    

Про внесення змін до Паспортів бюджетних програм місцевого бюджету на 2017 рік

03.07.2017  № 150

 

 

3.    

Про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) Шмаюн В.П., Слюсарчук О.В., Костюченко В.П.

03.07.2017  № 151

 

 

4.    

Про надання дозволу на придбання житла та земельної ділянки

04.07.2017 № 152

 

 

5.    

Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) Стоцької Г.О.

06.07.2017  № 153

 

 

6.    

Про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва Гетьман В.І., Гетьман Н.М.

06.07.2017  № 154

 

 

7.    

Про надання неповнолітній Бурмич І.А. статусу дитини-сироти

07.07.2017  № 155

 

 

8.    

Про надання дозволу на дарування житлового будинку та земельної ділянки

10.07.2017  № 156

 

 

9.    

Про виділення коштів

10.07.2017  № 157

 

 

10.                      

Про виділення коштів

10.07.2017  № 158

 

 

11.                      

Про виділення коштів

10.07.2017  № 159

 

 

12.                      

Про графіки прийомів на ІІІ квартал 2017 року

10.07.2017  № 160

 

 

13.                      

Про план роботи районної державної адміністрації на ІІІ квартал 2017 року

10.07.2017  № 161

 

 

14.                      

Про внесення змін до районного бюджету на 2017 рік

11.07.2017  № 162

 

 

15.                      

Про внесення змін до розпорядження голови адміністрації від 22.06.2017 № 144

11.07.2017  № 163

 

 

16.                      

Про призов громадян України на строкову військову службу до Національної гвардії України у серпні 2017 року

14.07.2017  №164

 

 

17.                      

Про Регламент районної державної адміністрації

14.07.2017  № 165

 

 

18.                      

Про затвердження проектно – кошторисної документації на виконання робіт пов’язаних із поточним ремонтом на утримання доріг загального користування місцевого значення

14.07.2017  № 166

 

 

19.                      

Про використання видатків на проведення поточного ремонту загальнодержавних автомобільних доріг загального користування місцевого значення Овруцького району на умовах  співфінансування

14.07.2017  № 167

 

 

20.                      

Про внесення змін до розпорядження голови Овруцької райдержадміністрації від 10.07.2017 року № 156 «Про надання дозволу на дарування житлового будинку та земельної ділянки»

26.07.2017  № 168

 

 

21.                      

 Про влаштування неповнолітньої Мельник Є.П. під піклування та малолітньої Мельник Р.П. під опіку

26.07.2017  № 169

 

 

22.                      

Про затвердження технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) Степанчук В.В., Мостович Г.З., Гуменюк Ю.С.

26.07.2017  № 170

 

 

23.                      

Про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) Мостович Г.З., Хоменку М.Д., Заровній Г., Головіній Т.К.

26.07.2017  № 171

 

 

24.                      

Про затвердження складу колегії районної державної адміністрації

26.07.2017  № 172

 

 

                             Аналіз 

розпоряджень голови Овруцької райдержадміністрації за серпень 2017  року

 

К-сть

 

№ розпоряджень

1. Всього видано розпоряджень

 30

173-202

- у т.ч. на виконання розпоряджень голови облдержадміністрації

 1

174

- у т.ч. на виконання рішень колегії райдержадміністрації

 

 

2. Кількість розпоряджень по виконанню повноважень

 

 

- загального соціально-економічного розвитку

 

 

- промисловості

 

 

- сільського господарства

 

 

- бюджету і фінансів

10

175, 177, 178, 179, 181, 184, 185, 188, 192, 201

- управління майном

 

 

- приватизації

 

 

- підприємництва

1

174

- містобудування

 

 

- житлово-комунального господарства

 

 

- побуту і торгівлі

 

 

- транспорту

 

 

- зв’язку

 

 

- використання та охорони земель

8

176, 182, 183, 191, 194, 195, 196, 202

- природних ресурсів та охорони довкілля

 

 

- науки і освіти

1

186

- охорони здоров’я

 

 

- культури

 

 

- фізкультури і спорту

 

 

- материнства і дитинства

    6

187, 193, 197, 198, 199, 200

- сім’ї та молоді

 

 

- соцзахисту та соцзабезпечення

4

177, 178, 179, 180

- зайнятості населення

 

 

- праці

 

 

- заробітної плати

 

 

- забезпеченню законності і правопорядку

 

 

- прав і свобод громадян

 

 

- міжнародних та зовнішньоекономічних відносин

 

 

- оборонної роботи

 

 

3. Кількість розпоряджень з питань

 

 

- вдосконалення роботи апарату райдержадміністрації

 

 

- кадрових питань (крім призначень, звільнень, відпусток)

 

 

- роботи виконкомів місцевих рад

 

 

- роботи з населенням

 

 

- інших

3

173, 189, 190

                                П Е Р Е Л І К

розпоряджень голови Овруцької районної державної адміністрації, прийнятих у серпні 2017 року

з/п

Н а з в а

Індекс

Сто-рінка

 

1

2

3

4

 

1.    

Про ініціативну групу з підготовки установчих зборів для формування нового складу громадської ради при Овруцькій

01.08.2017 № 173

 

 

2.    

Про відзначення кращих суб’єктів підприємницької діяльності з нагоди Дня підприємця

02.08.2017 № 174

 

 

3.    

Про виділення коштів на співфінансування

02.08.2017 № 175

 

 

4.    

Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та встановлення розміру орендної плати  ПП «Імпак»

02.08.2017  № 176

 

 

5.    

Про виділення коштів

04.08.2017  № 177

 

 

6.    

Про виділення коштів

04.08.2017  № 178

 

 

7.    

Про виділення коштів

04.08.2017  № 179

 

 

8.    

Про внесення змін до складу комітету для забезпечення доступності інвалідів та інших мало мобільних груп населення до об»єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури

04.08.2017  № 180

 

 

9.    

Про внесення змін до Паспортів бюджетних програм місцевого бюджету на 2017 рік

04.08.2017  № 181

 

 

10.                      

Про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) Сичевському А.А., Семчук Т.В.

07.08.2017  № 182

 

 

11.                      

Про затвердження технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) Рушалюк Л.М., Ковтун Г.О., Нелеп В.І., Недашківська С.І., Ширко Г.К., Білько В.В., Гладишенко Ф.П., Торговець Т.І.

07.08.2017  № 183

 

 

12.                      

Про затвердження переліку об»єктів, фінансування яких передбачається за рахунок використання у 2017 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій  по Овруцькому району

09.08.2017  № 184

 

 

13.                      

Про внесення змін до районного бюджету на 2017 рік

09.08.2017  № 185

 

 

14.                      

Про перевірку стану готовності навчальних закладів району до початку нового 2017-2018 навчального року

11.08.2017  № 186

 

 

15.                      

Про надання малолітньому Олещуку Д.С. статусу дитини, позбавленої батьківського піклування, та влаштування його під опіку

11.08.2017  № 187

 

 

16.                      

Про внесення змін до Паспортів бюджетних програм місцевого бюджету на 2017 рік

11.08.2017  № 188

 

 

17.                      

Про затвердження Положення про управління праці та соціального захисту населення Овруцької районної державної адміністрації Житомирської області у новій редакції

11.08.2017  № 189

 

 

18.                      

Про зняття з контролю окремих розпоряджень голови адміністрації

14.08.2017  № 190

 

 

19.                      

Про внесення змін до розпорядження голови адміністрації від 19.06.2017

№ 138

14.08.2017  № 191

 

 

20.                      

Про внесення змін до розпорядження «Про затвердження переліку об»єктів, фінансування яких передбачається за рахунок використання у 2017 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій  по Овруцькому району»

14.08.2017  № 192

 

 

21.                      

Про звільнення від обов»язків опікуна

18.08.2017  № 193

 

 

22.                      

Про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) ТОВ «Виробниче підприємство «Полісся»

18.08.2017  № 194

 

 

23.                      

Про затвердження технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) Бондаренку П.М., Івашку Д.Д., Барановській В.І.

19.08.2017  № 195

 

 

24.                      

Про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) Гудилко О.М., Саветіну В.С., Хоменку П.М., Грищуку В.А., Барановській В.А.

19.08.2017  № 196

 

 

25.                      

Про надання дозволу на дарування житлового будинку та земельної ділянки

19.08.2017  № 197

 

 

26.                      

Про надання малолітній Виговській Н.В. статусу дитини, позбавленої батьківського піклування, та влаштування її під опіку

19.08.2017  № 198

 

 

27.                      

Про влаштування малолітнього Камінського Івана Миколайовича до державного дитячого закладу

22.08.2017  № 199

 

 

28.                      

Про внесення змін до розпорядження голови Овруцької райдержадміністрації від 17.05.2017 року № 107 «Про надання дозволу на придбання житлового будинку та земельної ділянки»

23.08.2017  № 200

 

 

29.                      

Про внесення змін до Паспортів бюджетних програм місцевого бюджету на 2017 рік

23.08.2017  № 201

 

 

30.                      

Про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) ТОВ «Виробниче підприємство «Полісся»

28.08.2017  № 202

 

 

                                                  АНАЛІЗ 

розпоряджень голови Овруцької райдержадміністрації за вересень 2017  року

 

К-сть

 

№ розпоряджень

1. Всього видано розпоряджень

  40

203-242

- у т.ч. на виконання розпоряджень голови облдержадміністрації

  11

216,  223, 228, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242

- у т.ч. на виконання рішень колегії райдержадміністрації

1

215

2. Кількість розпоряджень по виконанню повноважень

 

 

- загального соціально-економічного розвитку

1

232

- промисловості

 

 

- сільського господарства

 

 

- бюджету і фінансів

7

203, 210, 211, 212, 213, 227, 234

- управління майном

4

205, 206, 221, 233

- приватизації

 

 

- підприємництва

 

 

- містобудування

8

235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242

- житлово-комунального господарства

 

 

- побуту і торгівлі

 

 

- транспорту

 

 

- зв’язку

 

 

- використання та охорони земель

8

204, 209, 217, 218, 223, 224, 225, 226

- природних ресурсів та охорони довкілля

 

 

- науки і освіти

1

208

- охорони здоров’я

1

228

- культури

 

 

- фізкультури і спорту

 

 

- материнства і дитинства

    6

205, 206, 219, 221, 229, 230,

- сім’ї та молоді

 

 

- соцзахисту та соцзабезпечення

3

211, 212, 213

- зайнятості населення

 

 

- праці

 

 

- заробітної плати

 

 

- забезпеченню законності і правопорядку

 

 

- прав і свобод громадян

 

 

- міжнародних та зовнішньоекономічних відносин

 

 

- оборонної роботи

4

214, 216, 220, 231

3. Кількість розпоряджень з питань

 

 

- вдосконалення роботи апарату райдержадміністрації

 

 

- кадрових питань (крім призначень, звільнень, відпусток)

2

207, 222

- роботи виконкомів місцевих рад

 

 

- роботи з населенням

1

215

- інших

 

 

                                                               П Е Р Е Л І К

 розпоряджень голови районної державної адміністрації, пприйнятих  у вересні  2017 року                                                                                                              

з/п

Н а з в а

Індекс

Сто-рінка

1

2

3

4

1.    

Про затвердження проектно – кошторисної документації на виконання робіт, пов»язаних із поточнм ремонтом пункту управління Овруцького об»єднаного міського військового комісаріату

01.09.2017 № 203

 

2.    

Про затвердження технічних  документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) Слюсарчук О.В., Головіній Г.К.

01.09.2017 № 204

 

3.    

Про надання дозволу на продаж квартири

01.09.2017 № 205

 

4.    

Про надання дозволу н продаж квартири

01.09.2017 № 206

 

5.    

Про затвердження Положення про сектор житлово – комунального господарства Овруцької районної державної адміністрації Житомирської області

01.09.2017 № 207

 

6.    

Про затвердження кількісних показників загальноосвітніх, дошкільних, позашкільних навчальних закладів та установ освіти на 2017 – 2018 навчальний рік

 04.09.2017 № 208                   

 

7.    

Про затвердження детального плану території

06.09.2017 № 209

 

8.    

Про внесення змін до розпорядження «Про затвердження переліку об»єктів, фінансування яких передбачається за рахунок використання у 2017 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально -економічного розвитку окремих територій по Овруцькому району»

06.09.2017 № 210

 

9.    

Про виділення коштів

06.09.2017 № 211

 

10.                      

Про виділення коштів

06.09.2017 № 212

 

11.                      

Про виділення коштів

06.09.2017 № 213

 

12.                      

Про проведення навчальних ( перевірочних) зборів з військовозобов»язаними запасу приписаними до складу підрозділів територіальної оборони

06.09.2017 № 214

 

13.                      

Про підсумки роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2017 року

06.09.2017 № 215

 

14.                      

Про затвердження Переліку спеціалізованих служб цивільного захисту району

06.09.2017 № 216

 

15.                      

Про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) Поліщук Н.Н., Мунтян Л.В.

08.09.2017 № 217

 

16.                      

Про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) ТОВ «Виробниче підприєство «Полісся»

11.09.2017 № 218

 

17.                      

Про внесення змін до розпорядження голови Овруцької райдержадміністрації від 23.03.2017 № 63 «Про перевлаштування Павосуд О.А. під опіку»

11.09.2017 № 219

 

18.                      

Щодо підготовки і проведення стратегічного командно – штабного тренування з територіальної оборони

11.09.2017 № 220

 

19.                      

Про внесення змін до розпорядження голови Овруцької райдержадміністрації від 01.09.2017 року № 205 «Про надання дозволу на продаж квартири»

12.09. 2017 № 221

 

20.                      

Про затвердження Положення про сектор містобудування, архітектури та будівництва райдержадміністрації

12.09.2017 №222

 

21.                      

Про утворення районної робочої групи для вивчення питання ефективного використання  в районі земельних ресурсів

12.09.2017 № 223

 

22.                      

Про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) ТОВ «Виробнче підприємство «Полісся»

15.09.2017 № 224

 

23.                      

Про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва Левківській Г.В.

15.09.2017 № 225

 

24.                      

Про затвердження технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних  ділянок в натурі (на місцевості) Хоменку М.Д., Костюченку В.П., Заровній Г., Мостович Г.З., Радучичу М.С..

15.09.2017 № 226

 

25.                      

Про внесення змін до районного бюджету на 2017 рік

15.09.2017 № 227

 

26.                      

Про схвалення регіональної програми «Репродуктивне та статеве здоров»я населення Овруцького району» до 2021 року

19.09.2017 № 228

 

27.                      

Про внесення змін до положення про комісію з питань захисту прав дитини, затвердженого розпорядженням голови Овруцької райдержадміністрації Житомирської області від 30.10.2008 року № 290 «Про створення комісії з питань захисту прав дитини»

19.09.2017 № 229

 

28.                      

Про надання неповнолітнім Герасименко В.А. та Герасименко О.А. статусу дітей - сиріт

20.09.2017 № 230

 

29.                      

Про Овруцьку районну ланку територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту  Житомирської області

22.09.2017 № 231

 

30.                      

Про розроблення проекту програми економічного і соціального розвитку Овруцького району на 2018 рік

26.09.2017 № 232

 

31.                      

Про надання дозволу на купівлю частини квартири

28.09.2017 № 233

 

32.                      

Про внесення змін до районного бюджету на 2017 рік

28.09.2017 № 234

 

33.                      

Про надання дозволу на розроблення детального плану території земельних ділянок

29.09.2017 № 235

 

34.                      

Про надання дозволу на розроблення детального плану території земельних ділянок

29.09.2017 № 236

 

35.                      

Про надання дозволу на розроблення детального плану території земельних ділянок

29.09.2017 № 237

 

36.                      

Про надання дозволу на розроблення детального плану території земельних ділянок

29.09.2017 № 238

 

37.                      

Про надання дозволу на розроблення детального плану території земельних ділянок

29.09.2017 № 239

 

38.                      

Про надання дозволу на розроблення детального плану території земельних ділянок

29.09.2017 № 240

 

39.                      

Про надання дозволу на розроблення детального плану території земельних ділянок

29.09.2017 № 241

 

40.                      

Про надання дозволу на розроблення детального плану території земельних ділянок

29.09.2017 № 242

 

                                                                       Аналіз

розпоряджень голови Овруцької райдержадміністрації  за жовтень 2017  року

 

К-сть

 

№ розпоряджень

1. Всього видано розпоряджень

42

243 - 284

- у т.ч. на виконання розпоряджень голови облдержадміністрації

2

259, 260

- у т.ч. на виконання рішень колегії райдержадміністрації

 

 

2. Кількість розпоряджень по виконанню повноважень

 

 

- загального соціально-економічного розвитку

 

 

- промисловості

 

 

- сільського господарства

 

 

- бюджету і фінансів

14

244, 246,  248, 249, 250, 251, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 273, 280

- управління майном

3

281, 282, 284

- приватизації

 

 

- підприємництва

 

 

- містобудування

 

 

- житлово-комунального господарства

  3

243, 247, 259

- побуту і торгівлі

 

 

- транспорту

 

 

- зв’язку

 

 

- використання та охорони земель

10

253, 254, 255, 256, 268, 269, 271, 275, 276, 277

- природних ресурсів та охорони довкілля

 

 

- науки і освіти

 

 

- охорони здоров’я

 

 

- культури

 

 

- фізкультури і спорту

 

 

- материнства і дитинства

 4

278, 281, 282, 284

- сім’ї та молоді

 

 

- соцзахисту та соцзабезпечення

1

247

- зайнятості населення

 

 

- праці

 

 

- заробітної плати

 

 

- забезпеченню законності і правопорядку

 

 

- прав і свобод громадян

 

 

- міжнародних та зовнішньоекономічних відносин

 

 

- оборонної роботи

1

258

3. Кількість розпоряджень з питань

 

 

- вдосконалення роботи апарату райдержадміністрації

 

 

- кадрових питань (крім призначень, звільнень, відпусток)

 

 

- роботи виконкомів місцевих рад

 

 

- роботи з населенням

 

 

- інших

6

260, 272, 257, 274, 279, 283

                                                 П Е Р Е Л І К

розпоряджень голови Овруцької районної державної адміністрації, прийнятих у жовтні 2017 року

з/п

Н а з в а

Індекс

Сто-рінка

1

2

3

4

1.    

Про початок опалювального

сезону 2017-2018 років

 

02.10.2017 № 243

 

 

2.    

Про виділення коштів

на співфінансування

 

02.10.2017 № 244

 

 

3.    

Про план роботи районної державної адміністрації на ІУ квартал 2017 року

02.10.2017 № 245

 

4.    

Про внесення змін до районного бюджету на 2017 рік

02.10.2017 № 246

 

5.    

Про тривалість опалювального періоду для споживачів з індивідуальним опаленням

05.10.2017 № 247

 

6.    

Про внесення змін до районного бюджету на 2017 рік

05.10.2017 № 248

 

7.    

Про внесення змін до розпорядження

голови райдержадміністрації від 09.08.2017 року № 184 «Про затвердження переліку об’єктів, фінансування яких передбачається за рахунок використання у 2017 році субвенції з державного бюджету місцевим

бюджетам на здійснення заходів щодо соціально- економічного розвитку окремих територій по Овруцькому району»

05.10.2017 № 249

 

8.    

Про внесення змін до районного бюджету

на 2017 рік

 

05.10.2017 № 250

 

9.    

Про внесення змін до Паспортів бюджетних програм місцевого бюджету на 2017 рік

06.10.2017 № 251

 

10.                      

Про затвердження технічних документацій із землеустрою щодо встановлення

(відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) Шмаюн В.П., Шмаюн Л.В., Дуб О.М., Мунтян Л.В.

09.10.2017 № 252

 

11.                      

Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та встановлення розміру орендної плати ТОВ «УкрСоїл»

09.10.2017 № 253

 

12.                      

Про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) ТОВ «Благодійний союз»

09.10.2017 № 254

 

13.                      

Про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) ТОВ «Благодійний союз»

09.10.2017 № 255

 

14.                      

Про внесення змін до розпорядження голови Овруцької райдержадміністрації від 15.05.2013 № 86 «Про надання статусу дітей, позбавлених батьківського піклування Довматенко Д.О. та Іванцовій В.В.»

11.10.2017 № 256

 

15.                      

Про затвердження нового складу громадської ради при Овруцькій райдержадміністрації

11.10.2017 № 257

 

16.                      

Щодо підготовки і проведення командно – штабного тренування з територіальної оборони

13.10.2017 № 258

 

17.                      

Про утворення районної робочої групи для здійснення контролю за проходженням опалювального сезону 2017/18 року

13.10.2017 № 259

 

18.                      

Про забезпечення реалізації Конституційних виборчих прав громадян України, прозорості та відкритості виборчого процесу на перших виборах депутатів сільських, селищних, міських рад об’єднаних  територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 29 жовтня 2017 року

13.10.2017 № 260

 

19.                      

Про виділення коштів

17.10.2017 № 261

 

20.                      

Про виділення коштів

17.10.2017 № 262

 

21.                      

Про виділення коштів

17.10.2017 № 263

 

22.                      

Про затвердження переліку об’єктів,  фінансування яких передбачається за рахунок використання у 2017 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій по Овруцькому району

18.10.2017 № 264

 

23.                      

Про виділення коштів на співфінансування

19.10.2017 № 265

 

24.                      

Про внесення змін до розпорядження «Про затвердження переліку об’єктів, фінансування яких передбачається за рахунок використання  у 2017 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально- економічного розвитку окремих територій по Овруцькому району»

19.10.2017 № 266

 

25.                      

Про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі ( на місцевості) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва  Блонській Г.Т., Невмержицькому М.М..

20.10.2017 № 267

 

26.                      

Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та встановлення розміру орендної плати ПОСП «Підрудянське»

20.10.2017 № 268

 

27.                      

Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та встановлення розміру орендної плати СФГ «Зоря»

20.10.2017 № 269

 

28.                      

Про затвердження технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) Лінкевич В.П., Саветін В.С., Гудилко О.М., Лагода Н.І., Сичевський А.А.

20.10.2017 № 270

 

29.                      

Про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) Копаниці М.І., Гончаренко Т.В., Духота О.О., Левківському М.В., Остапчуку І.І., Могилевцю В.П., Музика В.П., Куліш Н.Д., Бондарчуку С.Г., Барановській О.М..

20.10.2017 № 271

 

30.                      

Про оперативне вирішення питань під час проведення чергових місцевих виборів

23.10.2017 № 272

 

31.                      

Про внесення змін до районного бюджету на 2017 рік

24.10.2017 № 273

 

32.                      

Про затвердження Положення про Овруцький районний центр соціальних служб для сім»ї,  дітей та молоді в новій редакції

25.10.2017 № 274

 

33.                      

Про затвердження технічних документацій із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та встановлення розміру орендної плати ПП «Імпак»

25.10.2017 № 275

 

34.                      

Про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) ТОВ «Агро-Стандарт»

25.10.2017 № 276

 

35.                      

Про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) ТОВ «Виробниче підприємство «Полісся»

25.10.2017 № 277

 

36.                      

Про призначення опіки над дітьми – сиротами

26.10.2017 № 278

 

37.                      

Про створення Тимчасової комісії для проведення експертних випробувань комплексної системи захисту інформації відділом ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації

26.10.2017 № 279

 

38.                      

Про внесення змін до районного бюджету  на 2017 рік

27.10.2017 № 280

 

39.                      

Про надання дозволу на  купівлю частни житлового будинку та земельної ділянки

30.10.2017 № 281

 

40.                      

Про надання дозволу на придбання квартири

30.10.2017 № 282

 

41.                      

Про зняття з контролю окремих розпоряджень голови адміністрації

30.10.2017 № 283

 

42.                      

Про надання дозволу на придбання житла та земельної ділянки

30.10.2017 № 284

 

                                                         АНАЛІЗ 

 розпоряджень голови Овруцької райдержадміністрації  за листопад 2017  року

 

К-сть

 

№ розпоряджень

1. Всього видано розпоряджень

28

285 - 312

- у т.ч. на виконання розпоряджень голови облдержадміністрації

3

285, 292, 299

- у т.ч. на виконання рішень колегії райдержадміністрації

 

 

2. Кількість розпоряджень по виконанню повноважень

 

 

- загального соціально-економічного розвитку

 

 

- промисловості

 

 

- сільського господарства

 

 

- бюджету і фінансів

13

286, 287, 289, 290, 291, 292, 298, 299, 300, 301, 302, 311, 312

- управління майном

 

 

- приватизації

 

 

- підприємництва

1

288

- містобудування

 

 

- житлово-комунального господарства

 

 

- побуту і торгівлі

 

 

- транспорту

 

 

- зв’язку

 

 

- використання та охорони земель

10

293, 294, 295, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309

- природних ресурсів та охорони довкілля

 

 

- науки і освіти

 

 

- охорони здоров’я

 

 

- культури

 

 

- фізкультури і спорту

 

 

- материнства і дитинства

    1

310

- сім’ї та молоді

 

 

- соцзахисту та соцзабезпечення

3

289, 290, 291

- зайнятості населення

 

 

- праці

 

 

- заробітної плати

 

 

- забезпеченню законності і правопорядку

 

 

- прав і свобод громадян

 

 

- міжнародних та зовнішньоекономічних відносин

 

 

- оборонної роботи

1

285

3. Кількість розпоряджень з питань

 

 

- вдосконалення роботи апарату райдержадміністрації

 

 

- кадрових питань (крім призначень, звільнень, відпусток)

 

 

- роботи виконкомів місцевих рад

 

 

- роботи з населенням

 

 

- інших

2

296, 297

                                                              П Е Р Е Л І К

розпоряджень голови Овруцької районної державної адміністрації, прийнятих у листопаді 2017 року

з/п

Н а з в а

Індекс

Сто-рінка

1

2

3

4

1.    

Про приписку до призовної дільниці Овруцького району громадян 2001 року народження у січні – березні 2018 року та медичний огляд юнаків 2002 -2003 років

01.11.2017 № 285

 

2.    

Про внесення змін до районного бюджету на 2017 рік

01.11.2017 № 286

 

3.    

Про внесення змін до районного бюджету на 2017 рік

02.11.2017 № 287

 

4.    

Про схвалення проекту програми  розвитку малого і середнього підприємництва у Овруцькому районі на 2017 – 2020 роки

02.11.2017 № 288

 

5.    

Про виділення коштів

06.11.2017 № 289

 

6.    

Про виділення коштів

06.11.2017 № 290

 

7.    

Про виділення коштів

06.11.2017 № 291

 

8.    

Про внесення змін до районного бюджету на 2017 рік

08.11.2017 № 292

 

9.    

Про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) Хоменко К.Ф., Борковській О.В., Мамчин А.В., Барановському М.М., Закусло О.О.

09.11.2017 № 293

 

10.                      

Про затвердження технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) Хоменку П.М., Саврай Н.А., Левківській Л.В., Поліщук Н.Н., Барановській В.А., Скред В.О., Грищуку В.А.

09.11.2017 № 294

 

11.                      

Про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва  Левківській В.І., Невмержицькому В.І.

09.11.2017 № 295

 

12.                      

Про визнання таким, що втратило чинність Положення про комісію з питань захисту прав дитини, затверджене п.1 розпорядження голови Овруцької районної  державної адміністрації від 30.10.2008 року № 290

13.11.2017 № 296

 

13.                      

Про затвердження Положення про комісію з питань захисту прав дитини

13.11.2017 № 297

 

14.                      

Про виділення коштів на співфінансування

13.11.2017 № 298

 

15.                      

Про внесення змін до районного бюджету на 2017 рік

13.11.2017 № 299

 

16.                      

Про внесення змін до Паспортів бюджетних програм місцевого бюджету на 2017 рік

13.11.2017 № 300

 

17.                      

Про внесення змін до розпорядження «Про затвердження переліку об’єктів, фінансування яких передбачається за рахунок використання у 2017 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально – економічного розвитку окремих територій по Овруцькому району»

14.11.2017 № 301

 

18.                      

Про придбання пального для поповнення резерву пально – мастильних матеріалів

14.11.2017 № 302

 

19.                      

Про затвердження технічних документацій із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та встановлення розміру орендної плати ТОВ «Благодійний союз»

20.11.2017 № 303

 

20.                      

Про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) Левківській В.П., Радучич В.П., Кожан В.Г.

20.11.2017 № 304

 

21.                      

Про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва Герасимчук Н.А.

20.11.2017 № 305

 

22.                      

Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та встановлення розміру орендної плати ТОВ «Виробниче підприємство «Полісся»

20.11.2017 № 306

 

23.                      

Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та встановлення розміру орендної плати  ТОВ «Виробниче підприємство» «Полісся»

20.11.2017 № 307

 

24.                      

Про затвердження технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) Жуковській О.П., Стоцькому М.В., Першку С.В., Копаниці М.І.

20.11.2017 № 308

 

25.                      

Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та встановлення розміру орендної плати ФГ «Добробут – Радчиці»

20.11.2017 № 309

 

26.                      

Про надання малолітній Пилипчук Б.М. статусу дитини, позбавленої батьківського піклування

27.11.2017 № 310

 

27.                      

Про внесення змін до районного бюджету на 2017 рік

28.11.2017 № 311

 

28.                      

Про внесення змін до районного бюджету на 2017 рік

29.11.2017 № 312